Derwisz

Autor: Seven @ 24.10.2011, 09:17
Derwisz

Derwisz jest sługą bogów jako święty wojownik. Zawsze znajduje się w centrum konfliktów. Długie i bardzo męczące ćwiczenia na pustyni Elony pozwoliły im na mistrzowskie opanowanie sztuki władania kosą, które mogą ranić kilku przeciwników jednocześnie. Nowicjusze często pogłębiają swą wiedze na temat swych czarów ochronnych lub modlitw, które pomagają związać przeciwników walką albo inwokacji wzmacniających swe ataki furią żywiołów. Mistrzowie tej profesji mogą ukazywać się w postaci bogów oraz używając świętych błogosławieństw mogą wprowadzać boską wole w życie. Doskonale znający tajniki walki, wspierani przez różne zaklęcia i błogosławieństwa, derwisze mogą stworzyć bardzo efektowną walkę. Derwisze wędrujący przez pustynie Elony wyśpiewują modlitwy na cześć ziemi i wiatru, którym odpowiada furia burzy piaskowej.

Atrybuty

Mistycyzm (atrybut podstawowy)

Ten atrybut dodaje derwiszowi żywotność i energie zawsze kiedy przestaje działać jego zaklęcie.

Biegłość w kosach

Każdy dodany w ten atrybut punkt zwiększa szanse na zadanie trafienia krytycznego. Na wyższych poziomach biegłości w kosach zwiększa moc umiejętności derwisza w większości tych zadawanych kosami.

Modlitwy ziemi

Dużo umiejętności derwisza, a zwłaszcza tych związanych z ochroną lub atakiem z użyciem ziemi są mocniejsze im więcej punktów dodaliśmy w ten atrybut.

Modlitwy wiatru

Atrybut ten zwiększa czas trwania i moc naszych umiejętności związanych z modlitwami wiatru w tym modlitwy, które powodują przyśpieszenie ruchu i obrażenia od zimna.