Mesmer

Autor: Seven @ 13.01.2012, 13:52
Mesmer

Mesmer jest mistrzem manipulacji, z łatwością podporządkowującym sobie rzeczywistość. Korzysta z magicznych zaklęć, które wchłaniają energię przeciwników, powstrzymują efekty czarów i ich rzucanie:

  • Dominacja
  • Inspiracja
  • Iluzja

Mesmer jest postacią uniwersalną. Nadaje się do ofensywy jak i defensywy. Gra tą profesją wymaga jednak dobrego planowania kolejnych ruchów. Wiele najmocniejszych umiejętności tej klasy pozostawia dotkliwe ślady na przeciwnikach.

Atrybuty

Szybkie rzucanie czarów (atrybut podstawowy)

Atrybut ten pozwala na szybsze rzucane czarów niż jakakolwiek inna profesja. Zwiększa także skuteczność umiejętności związanych z tym atrybutem.

Magia Dominacji

Zwiększa skuteczność i czas działania umiejętności magii Dominacji.

Magia Iluzji

Wydłuża czas działania oraz zwiększa skuteczność czarów magii Iluzji, które mogą spowolnić ruchy przeciwników i zadawać im obrażenia.

Magia Inspiracji

Zwiększa czas działania i skuteczność naszych umiejętności związanych z magią Inspiracji, które są ściśle powiązane z manipulacją energii.